DET ENDA JAG SÄGER ÄR SOMMARKÄNSLOR!

Igår så hade jag och jossa det väldigt svårt och bestämma oss festa eller bara grilla men tillslut så bestämde vi oss för att grilla för allt sket sig. Så vi drog ner till båhamnen och grillade och hade det mysigt, sen blev det så jävla kallt så då drog vi hem till mig och jag ville att josefina skulle stanna och kolla på film och sova hos mig så jag försökte nästan allt så hon skulle stanna men hon ville så gärna hem.. Hahahah! Jag vaknade för lite mer än en timme sen, tänkte ta och gå ut i solen ett tag, äta frukost, dricka iskall saft, läsa klick och dunka lite sommarmusik! Som sagt det enda jag säger är sommarkänslor! Måste ta några bilder ute också när det är såhär fint, vi får se om jag hinner det för jag vill ju hinna njuta av solen innan man ska iväg på kvällens planer. Juste jag glömde berätta att imorse så var camen fortfarande på när jonatan och jag hade camat så hade mamma kommit in i mitt rum och frågat om jag skulle med hem till malin (min syster som jag träffar väldigt sällan) för att fira att hennes barn hade fyllt år då hade jag ba sagt "men håll käften, jag bryr mig inte!!" så dom hade åkt dit utan mig.. Ibland är det så jävla jobbigt när man ska prata i sömnen.. Jag gör det hela tiden hahah! Nej nu måste jag ut innan solen hinner springa iväg!


Kommentarer
Postat av: Jossa

du ska bara veta så himla skönt jag sov i min egen säng :D <3

2011-04-24 @ 16:38:54
URL: http://josefinawestling.blogg.se/
Postat av: Jossa

haha men som vanligt då ;) kanske kan träffas ute en stund sen?! vet inte riktigt när danne skulle komma.. men är du fixad och klar nu ? :D <3

2011-04-24 @ 16:48:49
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0