GÄSTBLOGG

men tjenatjena puddingar!

slänger in en liten gäst blogg idag jag. det har varit full rulle hemma hos simon ska jag säga er. direkt efter skolan tog vi oss en sväng till solariet och solade en snabbis. det behövdes efter vårt lilla "stekuppehåll". vi tog fyra bussen hem till vårt kära söderfors! vi har väl mest käkat flingor och snackat skit tills jossa kom. eftersom att simon har feta planer för helgen så behöves en riktig tjecklista över vad som skulle packas. men fick vi någonting gjort? haha hell no!

simon står i duschen nu medanst jag sitter och pratar med världens skönaste jonatan i telefonen. riktigt härligt snubbe det där asså! snart ska vi lägga oss och kolla på film innan vi sover. imorgon ska vi upp tidigt! (om jag får upp simon ur sängen imorgon) för då ska det städas och fixas så simon får lite extra pengar i kassan inför helgen! ha det, pöss



fick en tshirt av hjärtat idag, tack älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0