helt sjukt nice

Nu blev det så att jag höll mig vaken och kollade på alla Big Brother avsnitt jag hade missat från förra veckan, så åt jag glass och drack saft till det var satans gott kan jag säga! Jag funderar på att dra på mig täcket och försöka sova lite innan jag ska gå upp om ca 3 timmar, så jag behöver all sömn jag kan få just nu för jag tror att jag börjar bli sjuk.. Har lite ont i huvudet och halsen så är jag hes, men det blir nog bättre om jag sover och dricker en massa te så är jag nog bra imorgon kväll för på torsdag måste jag vara bra för då ska jossa och jag grilla, supa och ha det jäkligt bra! Kommer bli sjukt nice! Nej nu måste jag gå och lägga mig annars kommer jag aldrig hinna somna innan jag ska upp igen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0