klart vi älskar sol

Gårdagens kväll var riktigt trevlig, mycket god mat och trevligt folk. Kom hem runt tolv tiden tror jag. Var vaken ett tag för jag tänkte att jag skulle kolla på några big brother-avsnitt som jag hade missat men jag däckade uppe på sängen istället.

Idag har jag varit i stan hela dagen, åkte till malin min syster på dagen och var där i någon timme sen drog jag, mamma, joel och sandra till valbo och skulle shoppa men det var bara öppet till 18 och vi kom dit 17.35 så det var nästan ingen idé men jag hittade några saker jag ska köpa iaf, köpte nytt puder till sommaren iaf hehe. Vi gick runt på Ikea ett tag och köpte lite nya prylar och en mjukglass, så jävla gott när det är varmt ute! Övningskörde hem från valbo och det var asmycket trafik på E4:an så det var asroligt. Nu har jag nyss kommit hem så ska jag ut direkt.. Jossa ville träffas en stund så det är klart jag går med på det ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0