och här var det sol

Nyvaken och huvudet håller på att sprängas på mig. Ska precis bädda sängen sen måste måste jag ner och trycka i mig ett dussin av huvudvärkstabletter! Jonatan höll mig vaken inatt.. Eller egentligen var det jag som höll honom vaken men sen när han gick och lag sig ville inte jag sova för jag var inge trött så jag började kolla på Big Brother till klockan sex imorse haha. Så jag har sovit i ungefär 10 timmar nu, bra jobbat simon! Nu kommer jag vända dygnet totalt, men vafan gör det egentligen det är ju lov! Idag har jag inga planer alls, funderar på att ta mig en filt och lägga mig ute, lyssna på musik och äta lite frukost (frukost nu klockan fem hahah). Det ser soligt ut men jag vette fan om det är så jävla varmt ute, jag får ta mig en titt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0