time for a new chance to make better

Nu har jag varit helvettes jävla dålig på att blogga.. Men det är bara för jag har känt på mig att jag haft så mycket att blogga om men jag ska lägga in bilder och ta det kort sen vad jag har gjort och så.

Var vaken hela natten igen.. Somnade runt 8 tiden och vaknade nyss hehe, så har sov typ 9 timmar så nu kommer man ju vara jäkligt pigg inatt men det ska jag försöka göra något åt, sömntabletter?


Jonatan ligger och sover hihi.

 Jag känner att jag har ont i halsen och lite huvudvärk hoppas bara inte att jag blir sjuk, men det skiter jag i för jag är en fighter! Nu ska jag fixa mig och slänga i mig något att äta sen kommer bästa jossa hit ska vi säkert gå ut ett tag medans solen är framme!


Kommentarer
Postat av: Jossa

<3

2011-04-12 @ 18:48:19
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0