time for relax

Nu ska jag hoppa ner i ett vamt bad och ta det lugnt och lyssna på musik, tog in mina högtalare till badrummet så nu kan jag lyssna på lite party musik medans jag badar så jag inte somnar haha. Sen ska jag ut och träffa jossa vi får se vad vi hittar på, kommer nog sitta nere vid båthamnen ett tag. Känner att jag nästan är frisk, eller jag känner mig helt normal igen! Jag sa ju att jag skulle bli frisk om jag bara låtsades vara frisk och göra vanliga sysslor, och det funkade! Nej nu ska jag hoppa ner i badet!



Kommentarer
Postat av: Jossa

örru bby, det börjar bli dags att uppdatera lite nu. Jag lägger upp bilderna från i torsdags imorrn när jag kommer hem :) <3

2011-04-16 @ 10:19:50
URL: http://josefinawestling.blogg.se/
Postat av: Jossa

sv: ja vad har jag gjort... Kollat på massa gamla och fula bilder på mig, sovit, drömt mig bort, ätit godis och inte rökt hahah. Saknarey vännen, vi får styra upp något på måndag :D <3

2011-04-16 @ 16:37:02
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0