time for some changes!

Vaknade imorse och såg att älskling fortfarande låg i sängen fast han skulle redan varit påväg till jobbet, så då var det bara att väcka honom och säga ett snabbt hejdå. Det var faktiskt mitt fel att han försov mig, men varför ska vi inte ta upp haha. 

Nu sitter jag här i soffan och tänker "aha vafan ska jag göra nu då?" Funderar på att pyssla lite med bloggen, så nu får det bli lite ändringar här. Usch jag pallar inte sitta en hel dag till och bara hålla på med bloggen.. Men om man vill ligga i topp så får man fan offra sig! (yeah right..)

Jobbigt att batterierna till kameran är totaldöda, annars hade jag kunnat fotat lite, men det är ju helt uteslutet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0