sleeping beauty

Jag gick och mötte upp jonatan vid vagnen igår, och tänk att jag ska aldrig hinna enda fram innan han hoppar av, det är asirriterande haha! Så beställde vi pizza och kollade på tv, MUMS! Det gick Fast and furious igår på 3an som vi kollade på, det går ännu en sån film idag (här kan ni kolla) och jag hoppas att han hinner hem tills dess!

Jag har nyss sagt hejdå till honom för han skulle till jobbet.. Men det var skönt för han hade lite sovmorgon sisådär 3 timmar mer att vara med honom. Känndes asskönt! Istället för att få vara med han typ 1-2 timmar om dagen som jag på senaste tiden har fått stått ut med. Sjukt tråkigt.. Hoppas han slutar riktigt tidigt idag och har sovmorgon imorgon också, då blir jag glad. Men frågan är, "vafan ska jag hitta på att göra tills han kommer hem?". Hmmm, vi kan börja med att sova!


Kommentarer
Postat av: jossan

sv: du böt ju blogg, så jag måste glömt att lägga in den nya ba, men de går att ändra på! :)

2011-08-21 @ 15:47:22
URL: http://jossanjao.blogg.se/
Postat av: jossan

sv: tack gullet! :) <3

2011-08-21 @ 16:06:19
URL: http://jossanjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0