endel tanter är bra gulliga dom

Glömde säga att igår när jag skuller sätta mig på bussen så fanns det så några platser på bussen så jag satt mig bredvid en tant och då sträckte hon fram sig till mig och sa

Hon:
Hej jag har sett dig några gånger och jag måste bara säga att du är väldigt vacker!
Jag: Hehe, tack så mycket.
Hon: Jag var bara tvungen att säga det, jag skulle kunna vara din farmor eller vem som helst men jag ville säga det.
Jag: Jo det skulle du, tack för att du tycker det.
Hon: Är du modell eller något?
Jag: Nej, men jag har blivit fotad några gånger och så men jag är inte modell.
Hon: Jo jag kan förstå det, för du har väldigt fina drag.
Jag: Åh tack så mycket!
Hon: Men det skulle säkert vara många fotografer som skulle vilja ha dig som deras modell!
Jag: Jo det är några som har frågat men jag har tackat nej.
Hon: Jaha oj, men du skulle ju kunna tjäna stora pengar på det.
Jag: Jo men isåfall får det väl bli efter skolan.
Hon: Jo det är sant, men jag tror iaf att du skulle passa som det.

Värsta gullig tant haha!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Persson

kommer blir lika känd som Markus Schenkenberg ;))) <3 hahah

2011-05-04 @ 08:51:44
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0