MY GOD VILKEN HELG!

Jag skriver imorgon vad jag gjorde i helgen för jag är helt slut och jag orkar verkligen inte blogga, jag har inte tid. Jag ska städa på rummet för det är en hel stor röra efter mig och jossa när vi skulle packa till helgen i fredags så nu ska jag ta reda på allt. Så ska jag gå ner och hämta chips och läsk så ska jag kolla på big brother hela kvällen. Var nyss och käkade på pizzan med jossa, och fy i helvette vad gott det var! Helt otroligt, åt en kebabtallrik och det var precis vad jag behövde efter en helg som denna haha! Nej nu är det bäst för mig att sätta igång med det jag egentligen skulle göra!

Du har bevisat att jag inte är känslokall och att jag faktiskt kan bli kär. Du är min baby! ♥




Kommentarer
Postat av: Rebecca Persson

bästa helgen baby!

2011-05-01 @ 22:50:06
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

i'm so fucking happy for you baby!! lovelovelove!

2011-05-02 @ 01:37:40
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0