en extra lång skoldag som var riktigt nice!

Hemkommen efter en lång skoldag, jag och frida stannade efter skolan och pluggade på den där extralektionen och vi var dom enda i klassen som var där haha, men det gick prima att jobba. Desto mindre folk det är på lektion desto lättare blir det att jobba är det ju! Jag pratade nyss i telefon med Natta, hon satt och drack (lite avis) hon ska på student-skiva ikväll, så bad henne att ringa då så jag skulle få höra hur hon mådde och hade det då haha! Nu ska jag packa, äta, lyssna på musik och städa på rummet lite sen ska jag dra in till Tierp igen hem till Elin på filmkväll med henne och My, kommer bli asmysigt! Så kommer jag sova kvar där också, har lixom en liten period just nu att jag inte vill sova själv, undra vad det kan bero på.. Nu måste jag pysa om jag ska hinna med allt innan bussen svischar förbi min hållplats!


Kommentarer
Postat av: Nathaa

Haha, jag lovade ju att ringa tillbaka x) Tog en återställare igår med ju :) Du skulle ha varit där ;D

2011-05-05 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0