allt går bara bättre och bättre, så fucking underbart!

Nu har jag kommit hem från skolan, kände att jag var ovanligt pigg i skolan och det måste vara för att jag vaknade klockan 7 imorse och jag började klockan 12, så nu jäklar ska jag upp tidigt varje dag! Förutom helgerna såklart.. Jag och Maja struntade i att stanna i skolan idag som vi planerade för vi fick reda på att vi hade en extra hjälp-lektion imorgon efter skolan som man får sitta och jobba med det man behöver göra så då ska jag, fillan, maja, frida och josefin stanna kvar till klockan 8 och plugga, det är något jag kallar duktigt! Så fick jag tillbaka mina 2 uppsatser idag på svenskan och jag fick G på ena och VG- på ena, så hade hon skrivit i omdömet att hon tyckte att jag hade ett bra sätt och skriva på och gjorde det väldigt intressant och rolig text och som fick en att vilja läsa mer, så jag blev riktigt glad!

Nu sitter jag i vårat nya snygga kök (lägger upp bilder när jag orkar) och funderar på att ta något gott att äta och invänta rebecca som kommer med till söderfors senare idag!


Kommentarer
Postat av: Nathaa

Ja din uppsats var ju rolig att läsa, du är så påhittig Simon! Hahah :D

2011-05-02 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0