en chilldag helt enkelt

Detta var ju en jävla nödvändig dag i skolan.. Pluggade lite engelska sen kom jossa och hälsade på lite sen drog vi mot station och där träffade vi Amina, hade ett litet snack på bussen hade vi, riktigt trevligt! Idag har Jonatan hämtat ut sin iphone så nu är han äntligen inte en lika stor retard längre. Men tycker om han ändå! Ikväll så blir det antagligen bio med Mamma, Sandra, Joel och kanske Josefina, hon är så jävla slö så hon vet inte om hon orkar men jag ska allt få med henne! Nu är jag riktigt jävla hungrig så jag måste göra en toast och lite músli och lägga mig framför tvn en stund, minns inte ens senaste gången jag kollade på tv och tog det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-19 @ 06:05:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0