vi som älskar filmkvällar

 Jag hade ju filmkväll här om dagen med mysan och elin och vi kollade på Burlesque och fy satan vad bra den var! Helt klart en av mina favorit filmer, ni som inte har sett den än SE DEN!! Så åt vi smörade popcorn, drack fanta och marabou choklad! En väldigt lyckad filmkväll! Mysan och Elin blev lite tokiga på mig sen på kvällen bara när jag låg och pratade med jonatan i telefon hela natten men sen så somnade dom och snarkade som in i helvettet! Hahah! Sen dagen efter så var det en sån jäkla rolig skoldag för alla var på så bra humör, undra varför? Men det var jäkligt kul iaf!

Har varit hemma i typ en timme nu och ja vad har jag gjort? Städat lite på rummet (borde behöva damma någon dag..), lyssnat på musik och sen har jag inte hunnit med något annat, är inte så värst snabb av mig som dom flesta vet. Ska göra mig en toast och apelsin te och sätta mig vid tvn en stund sen kommer Jossa förbi så ska vi dra till Ica och köpa godis till ikväll, vi ska ha filmkväll med massa skräck! Ska försöka övertala henne att sova över också, men ibland kan hon vara så jävla envis men tro mig jag ska fan inte ge mig! Iaf så kommer det bli riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0