en härlig tisdagskväll

Blev att vi gick ner till båthamnen och knäppte massa kort och satt där ett tag sen drog vi hem till mig och drack jordgubbssaft och åt chokladbollar mums! Sen gick vi ut en ytterligare gång, tyckte att det var så skönt att sitta där och bara prata och skratta en massa haha! Jag skulle gå på en stor isgrej som flöt på vattnet men den var tydligen inte så stor som jag trodde den var så plummsade jag med ena foten.. Hahah!


Jossa du betydet väldigt mycket för mig, jag är så glad att vi har blivit så bra vänner. Du och jag jossa, föralltid! Vi kommer ha det så jäkla roligt du och jag, vi är exakt likadana, lika dumma, tänker lika och har samma humor! ♥


Kommentarer
Postat av: Jossa

jag är också glad. Älskade, älskade vän! du betyder så mycket för mig <3 <3

2011-04-13 @ 17:45:30
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0