härligt härligt härligt

Stannade i skolan till klockan 6 med frida och jossan så nu har man ett och annat klart! Träffade jossa vid stationen gjorde jag också. Och jävlar vilket härligt väder det var idag då! det var så jäkla skönt. När vi skulle dra till stationen så intervjuade tidningen mig, frida och jossan, asså seriöst jag är fan alltid med i tidningen haha. När jag kom hem så satt jag mig i bilen och övningskörde direkt, åkte runt i söderfors ett tag för att fördröja tiden för jag och mamma hade beställt mat från pizzerian så nu har jag tryckt i mig en kebabrulle. Sitter på mitt rum och dunkar musik. Blev en sån lång dag i skolan, men konstigt nog så har jag rätt mycket energi kvar så jag ska ut och springa nu. Jag ska börja springa 3-5 gånger varje vecka, vi får se hur mycket jag hinner men så mycket som möjligt ska det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0