idag fick man vara modell då, it was totally awesome!

Sådär nu var man hemkommen efter dagens händelse, jag var modell för en fotograf det ni! Det kommer väl förmodligen upp bilder senare. Han sa att jag hade en bra karaktär och personligheten och utseende som väcker uppmärkssamhet så det var ju kul. Det var jävligt roligt att bli fotad, ska göra om det sen igen när han har fler idéer, i sommar så ska jag bli fotad på en strand så nu får jag fan ta och börja träna! Nu sitter jag ute på balkongen, äter músli, skypar med jonatan och lyssnar på musik, så jäkla härligt! Vädret är fan perfekt, värsta sommarvädret juu!


Kommentarer
Postat av: Marjorie Diaz S.

svar:)

jaha usch då!, jag kom nyss hem från stan och imon ska väll jonna kanske komma :D Familjen är här så måste passa på va me dom :)



kraam!

2011-04-23 @ 17:12:00
URL: http://diiiiaz.blogg.se/
Postat av: Rebecca Persson

sv. yes, därför fick den komma upp på bloggen :D



fan vad roligt för dig att bli fotograferad. måste se bilder sen babe <3

2011-04-23 @ 19:55:23
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0