lista fan

Blev utmanad av Amanda med en lista så tänkte att jag kunde göra den nu.


Namn: Simon
Kön: Man
Ålder:
17
Längd: 1.72
Smeknamn: Har inget smeknamn, eller blondie har jag kallats då och då men det vore ju inte specielt passande nu när jag är brunnet!
Hårfärg: Mörkbrunnet.
Ögonfärg: Ljusblåa.

Har du någonsin:
Ätit sushi: Nej, men skulle vilja testa. (det är säkert vidrigt)
Stått på scen: Ja, när jag var liten och när jag sjöng karaoke förra året på kryssningen.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej.
Klättrat på berg: Berg vette fan, men en hög kulle kanske.
Sett vita huset: Nej, skulle vara en upplevelse att få göra det.
Rökt: Ja. 

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Beror på.
Spets eller satin: Vet inte vad satin är så ingen aning.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Regn.
Rosor eller tusensköna: Rosor.
Vår eller höst: Vår.
Matte eller engelska: Engelska. 

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja.
Kommit sams med dina föräldrar: Nej.
Bråkat med en kompis: Nej.


Gillar du att:

Ge kramar: Ja det kan väl vara lite mysigt ibland hehe.
Ge massage: Nej men att få massage är nice. 
Gå promenader i regnet: Nej fy fan. 

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Festa, umgicks med kompisar och åkte till kolmården.
Svär du för mycket: Nja, mittemellan tror jag.
När duschade du senast: Igår.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Ljusblåa jeans. 
Vilken låt lyssnar du på just nu: Hoffmaestro - Skankin' Rave.
Vad är bredvid dig just nu: Massa kläder, mobil, kamera och hårspray. 
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har den ikopplad till tvn så jag har ett trådlöst tangentbord i knät. 
Vad var det sista du åt: Mackor i skolan.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Alla som jag älskar.
Har du en lavalampa: Nej, f fan vad skabbigt.
Hur är vädret just nu: Molnigt.. 
Vad gjorde du igår kväll: Var med johanna och slingade hennes hår. 
Vem pratade du sist med på telefon: Johanna.
Vad gör dig glad: Mina vänner och mina syskon. 
Vart skulle du vilja åka: Nya Zeeland och L.A.
Vill du ha barn: Nej. Eller tror jag måste skaffa en unge för skulle ge en till frida kom jag på.
Vad ska dom heta: Det är upp till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0