nu är det dags för allvar hehe

Efter ja kom hem från skolan gjorde jag toast, oboy och en kopp jordgubbste och lag mig vid tvn ett tag. Sedan så ringde johanna mig så vi snackade ett tag och sen efter vårat snack så kände jag för att vara lite ego så jag fotade mig själv. Nu ligger jag i sängen och håller på att intallerar ett program till kameran så jag ska kunna lägga in bilderna på datorn lite snabbare för mina bilder tar sån stor plats men vafan det är det värt, för så pass snygga bilder knäpper jag haha.

Nu ska jag springa ner och ta mig en bit prinsesstårta.

Nu jäklar ska jag försöka ta bloggen mer på allvar och inte blogga för jag känner att jag måste, utan för jag tycker det är kul!






Kommentarer
Postat av: Helena

Super fin blogg ! // Helena

2011-04-05 @ 18:46:05
URL: http://fancypshh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0