så var det samma visa igen

Igår så var jag vaken hela natten ännu en gång för att cama med jonatan, somnade väl runt 7 och vaknade för en timme sen ungefär. Ska gå och möta lina och mysan vid bussen nu för vi ska åka in till tierp med 12.25 bussen för jag och jossa ska sola och dom ska till skolan. Det är bäst att jag hinner med den här bussen för annars skulle josefina skära av mina pungkulor så run bitch run! Jag har ingen aning vad som händer med resten av kvällen det får bli en överraskning helt enkelt. Nu ska jag ner och slänga i mig lite frukost innan jag måste springa till bussen.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

PARTY VADFAAAN

2011-04-08 @ 17:22:16
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad faaan. kunde du inte ta en bättre printscreen när jag powsade lite? helvette! ser ut som ett mongo..

2011-04-11 @ 22:19:13
Postat av: Jonatan

Satan, kunde du inte ta en bättre printscreen. Jag ser ju ut som ett rövhål! hahaha my god!

2011-04-11 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0