sömntuta

Jag åkte aldrig till elin och mysan för jag somna klockan fyra och vaknade nyss.. Hur fan ska jag kunna somna i natt då? Det kommer ju fan bli omöjligt eller så får jag väl dygna en dag till då. Eller nej det kan jag inte göra för då kommer jag vara helt död på lördag! 

Mamma sa att jag hade snackat med henne i sömnen också, det tycker jag är lite roligt haha, fast egentligen så pratade jag inte i sömnen hon skulle komma och säga att maten var färdig så hade jag skrikit på henne i sömnen hahah och att jag inte vaknade då är helt sjukt haha!

Nu sitter jag och dricker te och kollar på Big Brother som en helt vanlig kväll för mig men man kan ju säga att jag är en aning piggare nu än jag brukar då.. Bara att dra i sig lite tabletter så ligger jag där helt borta inom en timme haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0