uppe med tuppen för en gångs skull

Nejmen vem är det som är vaken nu? Jo fan det är ju för fan simon! Helt otroligt! Riktigt skönt att vakna nu, Jonatan väckte mig så nu ska jag bara ta det lugnt nu på morgonen, lyssna på lugn musik nu, bädda sängen, välja vilka kläder jag ska ha på mig, duscha, fixa mig sen åker party musiken på när mor och far åker till jobbet! Snart måste jag försöka slita mig upp ur sängen, känner att jag börjar bli tröttare och tröttare, det blev ändå inte så sent igår. Jag gick ut och träffade Fillan en stund på kvällen och sen gick jag nästan och lag mig direkt fast somna kunde jag iofs inte göra på en kvart precis. Nej nu måste jag börja med mitt fina schema annars kommer jag aldrig att hinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0