dålig på att uppdatera = mycket att skriva

I torsdags var det ett sånt jäkla bra väder ute så jag och jossa drog ner till båthamnen och grillade och hade det riktigt trevligt! Vi eller rättare sagt jag var så jävla seg på att fixa ihop maten och allt som vi skulle ha med oss så lina fick skjutsa oss till ica så vi kunde köpa kebabspett och potatissallad, det var riktigt jäkla gott alltså! Vi är värsta grillmästarna jag och jossa asså! Fy fan så härligt vi hade det, satt på filtar på gräset med vin och öl, tända ljus, musik och pratade en massa skitsnack! Det var jävligt mysigt! vi måste fan göra om det sen igen jossa, när våren har kommit och det är lite varmare på kvällarna! I slutet gick inte allt så värst bra, grillen gick i flera delar, vi hittade inte alla våra saker för det var så jävla mörkt ute och shit alltså haha, roligt hade vi det iaf!
(kommer bilder sen)

Jag stannade hemma från skolan i fredags för jag var hes som en jävla gås på morgonen och huvudvärk som nästan gjorde att min skalle sprängdes! Men allt blev bättre när jag tog ett varmt bad och en kall dusch. Badade i kanske 2 timmar och medans då så stog vincent och hans kompis utanför mig och väntade haha fy fan. rebecca kom och gjorde oss sällskap sen så drog vi hem till vincent och söp, spelade biljard och åt godis. Sen så ringde mysan och så fick vi för oss att dra hem till lina och festa lite med dom, så vi tog våran promenad på typ 40 min hem dit och skrattade en massa, sjöng sing star och dansade loss (iallafall jag och mysan..) lina hon gick och lag sig nästan direkt när vi kom dit, hon sa att hon bara skulle "ligga bredvid" anton en stund, men fuck no att hon gjorde! haha sen blev alla så jävla tråkiga och trötta så då drog jag, becca och vincent hem till mig och kollade på film vi kollade på Shutter Island, den var faktiskt bra, lite sjuk sådär bara haha. Både rebecca och vincent somnade fort som fan och jag kunde inte somna för jag trodde att min hjärna rann ut genom näsan på mig fast som tur var det bara jag som var förkyld, fy fan alltså haha.

Vaknade runt 4 och då var det bara att vakna till och hoppa in i duschen och fixa sig sen så drog vi iväg till gävle för att kolla på bio, men inte då vi hittade aldrig någon film vi skulle kolla på så vi sket i bio och drog och bowlade istället så kom theres och hanna också. Jag kom 2:a fy fan vad duktig jag kände mig alltså! nej nu överdriver jag men kul hade vi. Juste vi käkade på donken också, köpte 2 cheese-burgare och en vanilj-milkshake mums!

Jag kom hem för typ två timmar sen, nu funderar jag på att kolla på någon bra film och äta sour cream & jalapenó chips och trocadero. Imorgon måste jag upp tidigt för jag ska hem till josefin klockan 12 för hon har fyllt år, så då blir det massa sockerfyllda bakelser och mycket babbel. Nu är det bäst att jag börjar kolla på filmen annars kommer jag aldrig hinna somna innan jag ska upp igen, men egentligen vafan gör det? Det är ju för fan lov!!!!


Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

Hej va gärna med på veckan blogg tävling om du vill men ingen måste och fin blogg föresten kram Jummi Von Minji :)

2011-04-17 @ 08:16:15
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: Jonatan!

Duuu! Lov är fan inte underskattat! Njut galet mycket medans du kan! Sena nätter, tidiga mornar! :D

2011-04-17 @ 08:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0