vilken härlig kväll att minnas

Jag säger bara att gårdagens grillfest var jäääävligt lyckad! fan vad roligt vi hade det, helt sjukt asså! jag kommer lägga upp massa bilder senare, sa bara lägga in dom på datorn så det blir förmodligen imorgon. Nu sitter jag inne i värmen, fast det är ju ändå rätt varmt ute nu med så nu känner man verkligen att våren är på g! min älskade älskade syster kom hem från Thailand idag, fy fan vad jag har saknat henne.. fick lite presenter av henne, lägger upp bilder på dom imorgon. Jäklar vad bilder det ska upp imorgon haha, nu jäklar kommer jag få lägga ner mycket tid på bloggen, men vafan det är så det ska va! jag, josefin, felice, vincent, rebecca och evelina satt ute i solen idag, dunkade musik, drack saft, åt salta pinnar, snackade en massa och hade varan lilla dans på terrassen haha. Knäppte massa massa kort och dom ska såklart också upp, och det får bli imorgon det med. Kom hem från pizzerian för någon timme sen, vi drog dit och käkade fy fan vad gott det var, sen var alla så tråkiga så dom drog hem. Men vafan det var nästan lika bra det för snart kommer josefina hit, så får vi se vad för kul vi kommer hitta på!



lägger upp ett litet smakprov, det kommer som sagt mer bilder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0