fredag var det ja!

Jag och josefina drog till pizzerian och käkade, fy fan vad gott det var med kebabrulle alltså! Sen så drog vi ner till båthamnen och snackade lite skit och kastade macka, och jag kan säga att jossa hon är inte precis någon höjdare på det asså hahah! Sen så var vi påväg hem till josefina och då kom jag på att jag visst hade glömt mina solglasögon på bryggan så då var det bara att vända och cykla tillbaka haha. Ellah kom hit med bussen sen så vi drog upp till busshållplatsen och mötte henne sen drog jag hem. Nu har jag snackat med Jonatan i telefon i typ en timme, roligt roligt. Och juste, mamma kom upp med mitt påskgodis nyss, det var 1.1kg godis haha, så nu jävlar är det bäst att man börjar komma igång med träningen hahah!

Här kommer lite bilder från dagen!


Avslutar med denna sexiga bild hahahah! Fy fan så jävla snygg du är jossa!

Jag har en rätt så rolig nyhet som kommer hända imorgon men det får ni veta då hihih, spännande för er va! Nu ska jag ut och träffa fillan ett tag, see yaa!


Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG

tack så mycket, vad söt du är :D

kram <3

2011-04-23 @ 17:01:54
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0