en skön dag helt enkelt

Idag var det en slapp dag i skolan, satt mest och snackade med jennifer, fillan och frida sen så var det dags för musik som jag inte alls var taggad på att ha för jag visste att jag skulle få massa uppgifter som jag skulle få göra. Så till nästa musiklektion ska jag skriva om typ känslorna för en låt och jag tog låten memories in blue med hoffmaestro. Andra uppgiften så ska jag skriva en egen låt och musik men jag valde att sno musiken från någon annan låt och skriva om texten så ska jag sjunga den för han nästa lektion, MY GOD! Kommer ta ett bra tag att göra det, så jag ska försöka börja med det så tidigt som möjligt. Men känner inte för att göra det nu för jag är jäkligt trött, jag somnade på bussen och vaknade vid hållplatsen innan den jag ska av vid så jag hade en jäkla tur haha.



Nu sitter jag vid tvn och blippar bland alla kanaler och det finns inte ett enda jävla program som är bra just nu så jag ska gå och ta mig något att äta och läsa klick sen ikväll ska jag träffa josefina så ska vi snacka och planera inför valborg, längtar så jäkla mycket till helgen!


Kommentarer
Postat av: Anton

Hoffe <3

2011-04-26 @ 22:56:09
Postat av: Anonym

snart ses vi bejbie! längtar å längtar. du har väckt en känsla i mig som har legat gömd på ett säkert ställe, du hade nyckeln till gömstället. :) glad kille

2011-04-27 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0