fullt upp hela dagen

Satt mest och snackade lite skvaller med jennifer, fillan och josefin idag i skolan så det var en riktigt slapp dag! Sen så drog jag till Uppsala där jag mötte upp jossa så skulle jag köpa en t-shirt och en kavaj som jag skulle ha på valborg men inte fan blev det av eller, jossa tipsade mig att det var en riktigt dålig idé att ha vitt på sig då så sket i att köpa den och t-shirten jag ville ha fanns inte ens i butik, jävla kul.. Men men jag hittar nog något snyggt som jag kan använda! Idag har jossa och jag tjockat oss regält alltså!! När vi var påväg hem från stan så köpte vi oss en varsin mjukglass och sen på bussen så delade vi på en chips-påse haha!
Vi drog hem till henne och åt kassler och ris, det var bra smarrigt! Sen så åt vi ananas, ni ser väl hur mycket vi har ätit idag eller haha! Sen så slingade jag hennes hår, vi hade det så jävla kul hahah fy fan vad vi skrattade! Vi kunde knappt andas och snacka om att man fick ont i magen! Nu har hon nyss kommit ut ur duschen så nu ska jag se hur resultatet blev! Lyckades jag eller inte? Det är frågan!


Kommentarer
Postat av: Marjorie Diaz S.

svar:)

naajs ;D, tack så mkt söta du ;D



kraam!

2011-04-27 @ 22:12:53
URL: http://diiiiaz.blogg.se/
Postat av: Jossa

hahahah så jävla svårt som jag fick att andas igår har aldrig hänt. Men det betyder ju att det är grymt roligt att vara med dig ;) resultatet blev okej, idag såg det bättre ut och jag fick massa komplimanger, tack sweetie! <3

2011-04-28 @ 17:26:22
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0