vaken hela natten

Jag kollade som sagt på film igår, jag tittade på Brokeback Mountain. Den var bra men jag gillar inte slutet på filmen men den är värd att se på tycker jag!



Filmen slutade klockan sex imorse så då väntade jag på att jonatan skulle vakna så ringde han så snackade vi ett tag sen blev jag så jäkla pigg så jag funderade på att kolla på ännu en film men så långt hann jag inte komma, satt och lyssnade på musik ett tag sen somnade jag. Fast det var lika bra det annars hade jag sovit bort hela dagen. Nu ska jag vila ett litet tag till sen ska jag sätta mig framför tvn och äta frukost och förmodligen så kommer jag gå ut och sätta mig i solen en stund för det ser verkligen skönt ut ute! Solen lyser rakt in i mitt rum så jag förmodar att det är varmt ute!


Kommentarer
Postat av: Marjorie Diaz S.

svar:)

haha aa ;D, vad gör du till påsk då :)?



kraam! <3

2011-04-22 @ 17:16:01
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0