jag kan förstå hur många som blir glada nu..... simon har börjat blogga igen, yaaay!

Bloggen har fått vilat hela sommaren och jag måste medge att det har varit riktigt skönt, men ändå känns det lite jobbigt att jag inte har bloggat lite då och då bara. Men nu ska vi skita i det och bara gå vidare men en sak som jag kan göra om ni vill så kan jag skriva kortfattat vad jag har gjort nu i sommar så får ni en liten inblick av vad jag har gjort och så. Så får ni säga till om ni vill att jag ska skriva mer om något, det tycker jag vi kör på! Fast det gör jag lite senare för jag ligger fortfarande i sängen och känner mig riktigt slö, funderar på att hoppa upp ur sängen och fixa till mig och dra till affären och handla, det är så illa att jag nästan svälter här hemma för det inte finns något ätbart, om jag inte snart beger mig dit så börjar jag väl äta på väggarna snart!


Kommentarer
Postat av: Jossa

yeeeey simon! nu jävlar får du fortsätta med!!! när kommer du hem ? :) <3

2011-08-19 @ 15:44:05
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0