vad som kan hända om man försover sig

Att försova sig är ju inte speciellt svårt, och det var just det jonatan gjorde IDAG IGEN haha! Igår gjorde det inget att han kom försent men idag fick han ta taxin in till stan för att hinna med tåget. Om jag ändå fick ta taxi när jag försover mig.. Då skulle jag fan sitta och åka taxi varje dag. När jag hade försovit mig när jag skulle till jobbet fick jag stressa som fan, bara slita på mig kläder och springa så snabbt jag kunde till vagnen! Och fy fan vad jag svettades, för jag var så stressad så jag klädde bara på mig och insåg inte att det var så varmt ute (okej visst jag har fått dålig kondition..) Om jag ändå bara hade fått tagit en taxi då, men nej då.. Nästa gång jag försover mig då ska jonatan få betala hihi. I can't wait! Jag hatar att stressa, det är det värsta jag vet! Det är därför jag inte gör det, men då missar jag alltid bussen eller vagnen eller vad jag ska åka med istället men det är väl smällen jag får ta.. Därför fatta chill och sitta och åka taxi vart man än ska, det skulle passa mig perfekt! Aldrig missa bussen eller något, slippa stressa (det slipper jag ju ändå det är ju därför jag alltid missar bussen) och bli pank pga resor. Nej förresten, att åka vagn passar bra för mig. Jävlar vad mycket jag hade att säga om försovning då, men vänta "är det så konstigt?". Fast det är faktiskt jag som väcker jonatan på morgonen det trodde ni inte va?! Hahah. Nej seriöst jag kan inte sitta hela dagen och skriva om försovningar hit och dit, nu är det TVn som gäller!

Något som jag skulle behöva är den där väckarklockan som Kalle Anka har som snor täcket när alarmet går. Hittade ingen bild på väckarklockan men här är ju ifrån det programmet som går på julaftonen!


Kalle Anka på julaftonen är något alla måste titta på! Det är lixom en tradition!


Kommentarer
Postat av: Jossa

haha simon vänta lite nu.. du hatar att stressa?! hur i helvete kommer det då sig att du ALLTID får stressa eftersom du är den segaste människan på jorden. Haha lilla vännen, bara du kan ändra på det ;) <3

2011-08-22 @ 17:15:59
URL: http://josefinawestling.blogg.se/
Postat av: Jossa

sv: haha ja du är sjuk simon ;) vet inte hur många gånger jag har försökt få dig att fatta.. Men när du kommer hem så ska det vara slutstressat. Sover hos dig varje dag tills du börjar lära dig att gå upp i tid. Eller ja kanske inte varje, men jag ska allt lära dig igen :) <3

2011-08-22 @ 17:42:40
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0