vaknar av en käftsmäll baah!

Idag är det måndag och man mår inte helt prima efter helgen men det får gå helt enkelt. Vaknade för en timme sen och varför är för att jag drömde och jag skulle dra ur handen ur fickan så råkade jag klappa till mig över käften så jag vaknade hahahha! Ska åka tidigare till skolan med maja idag så vi kan plugga lite engelska, för vi börjar egentligen 12 så vi åker in en timme tidigare så vi får lite gjort iaf. Nu ska jag ner och lägga mig framför tvn och slänga i mig lite frukost!


Baby somnade lika fort igår som vanligt, men det var lugnt för han hade suttit på ett tåg i flera timmar. Det är jobbigt att se dig utan att kunna röra dig men snart ses vi baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0